Bijzondere golfvakanties en golflessen - Golfreizen, Golfclinics en Golfschool

Golfactiviteiten

Baanpermissiecursus

golfschool hoenderdaal Baanpermissiecursus

Baanpermissiecursus Hoenderdaal en NGF-examen (stappenplan 1 NGF)

De baanpermissiecursus is erop gericht om jou alle vaardigheden, regels en etiquette bij te brengen zodat je snel zelfstandig de baan in kan. In 5 lessen (4 van 1 uur en 1 van 2 uur) in groepjes van maximaal 12 personen werken wij toe naar het behalen van je NGF baanpermissie. Hiermee ben je op verschillende golfbanen in Nederland welkom. De cursus is inclusief gebruik van clubs en ballen tijdens de les, NGF regelexamen, NGF lidmaatschap t/m einde cursus jaar en een tijdelijk driving range abonnement zodat je tussen de lessen door kunt komen oefenen. De cursus wordt op meerdere dagen en tijdstippen gegeven. Deze cursus kost € 109,- en start ieder jaar in april en september.

* 4 lessen van 1 uur en 1 les van 2 uur in groepjes van minimaal 4 en maximaal 12 personen waarin je alle basisvaardigheden van de golfsport leert

* Een tijdelijk driving range lidmaatschap zodat je gedurende de cursusperiode kunt komen oefenen

* Gebruik van golfclubs tijdens de les

* NGF regelexamen en NGF lidmaatschap tot het einde (december) van het cursusjaar

KOSTEN:

De baanpermissiecursus kost € 109,- inclusief btw.

EXTRA:

Je kunt bij Hoenderdaal een golftas inclusief golfclubs huren voor de periode van de cursus voor € 50,- huur en € 50,- borg. Op deze manier kun je ook tussen de lessen door komen oefenen. Besluit je na afloop van de cursus eigen materiaal in onze shop aan te schaffen, dan ontvang je dit bedrag als korting bij een minimale besteding van € 300,-.

golfschool hoenderdaal Baanpermissiecursus