Bijzondere golfvakanties en golflessen - Golfreizen, Golfclinics en Golfschool

Golfreizen

Golfreis naar Crete Golf

golfreis - Golfreis naar Crete Golf

Op een half uur rijden van het vliegveld en op 15 minuten van het strand ligt direct aan de schitterende championship course dit intieme boutique hotel. Hier verblijft u in alle rust. Het voortreffelijke hotel staat bekend om zijn persoonlijke service en heeft 25 riante suites. Alle zijn voorzien van een ruim balkon, flatscreen-tv, high speed wifi en extra lange bedden.
U ontbijt en dineert in het gezellige clubhuis, dat beschikt over een fantastisch terras en een sfeervolle open haard als het ’s avonds frisser is. Na het golfen kunt u bij de 25 meter lange infinity pool heerlijk relaxen met uitzicht over de baan, de bergen en de Middellandse Zee.
De Crete Golf Club is een prachtige glooiende 18 holes golfbaan midden in schitterende natuur met geweldige vergezichten tot aan de Middellandse Zee. Kort geleden is de baan nog aangepast, en daardoor toegankelijker en een genot is om te spelen voor ieder handicap niveau. De baan is afwisselend, en daardoor juist heel leuk hem meerdere keren te lopen tijdens uw verblijf op dit heerlijke Griekse eiland.
Ook zijn de oefenfaciliteiten ruim opgezet, grote driving-range en goede kortspel faciliteiten.
Kortom een fantastische plek om te genieten van een zonnige ontspannen golfweek.